ellii

Direktlänk till inlägg 23 juni 2011

mobilblogg och illamående

Av ellinore fredriksson - 23 juni 2011 23:55

Hejjj Tänkte bara slänga n ett inlägg från telefonen. Idag så ökade vi min dos i medicinen till 36 mg och har haft hemska biverkningar hela dagen. Har mått illa och velat spy hela dagen hoppas att det inte är lika hemskt imorgon för då är det ju midsommar. Just nu så ligger jag i sängen och kollar på eva och adam fyra födelsedagar och ett fiasko. Ska snart sova :-) Men godnatt på er sov gott <3 PUSS//Elliie :-*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ellinore fredriksson - 1 juli 2011 10:51

hejhej bloggen vacknade precis. och det första man får veta är att en nära vän till aisha har dött. känner mig helt tom inte för att jag kände henne men vi har ju träffats och så och hon var helt fantasktisk. så jag kommer nog inte blogga på ett ta...

Av ellinore fredriksson - 27 juni 2011 23:38

fatta att ett litet medelande på msn kan för 'ndra hela ditt humör nyss så var jag hur glad som elst och typ satt och log för mig själv sen skrev en person på msn och nu så är jag på dåligt humör igen men det löser sig. idag så har jag varit först ...

Av ellinore fredriksson - 27 juni 2011 10:58

hejhej hAR precis vaknat nu ska snart lägga mig i badet och läsa klart min bok´. ni vet den där serien som startade i går på 3:an?? den heter ju pretty little liers. den var först en bok som nu har blivigt en serie. och i juias s¨å fick jag en bok ...

Av ellinore fredriksson - 25 juni 2011 17:21


hejhej idag så vaknade jag kl 12 typ och sen dess så har jag typ inte gjort någonting eller asso jag har fixat mig och just nu så är jag hos mormor och morfar. vi har käkat här det blev lax potatis och nån sås typ. det var jätte gott. vet ni vad jag ...

Av ellinore fredriksson - 24 juni 2011 22:37

hejsan! just nu så mår jag bättre känner mig inte illa mående eller någonting men tror att medicinen har gått ur kroppen nu så det kan vara därför. just nu så ska jag gå ut och sätta mig och vara lite social PUSS och kram jag önskar er en fanta...

Presentation


jag är en 13 år gamal tjej.. jag gillar musik och sånt. och här i bloggen ska jag skirva om mina dagar i skolan och på fritiden... :D

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min blogg?
 jätte bra
 bra
 helt ok
 dålig
 jätte dålig

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards