ellii

Alla inlägg under maj 2011

Av ellinore fredriksson - 31 maj 2011 12:29

ne men tjenare. idag så gick jag till skolan men gick hem typ 20 min efter att lektionen hade börjat.

nu så sitter jag vid datan och funderar på vad jag ska hitta på. kanske kolla på film eller kanske någonting annat. kanske ta på dig annelines onepice och lägga mig och sova en sund är ju ledig imorgon så ska sova ganska länge eller föresten ta bort det där sista ska ju med anneline t skolan fort imorgon. hon ska bara snacka med en läre sen bär det av mot stenby igen. hem för att ta det lite lugnt.

men jag hör <av mig

PUZZ//Elliie

Av ellinore fredriksson - 31 maj 2011 06:17

hejhej/ godmorgon. i natt har jag vaknat till ochfrån hela natten. så jag är jätte trött ska försöka fixa mig nu

PUSS//Elliie

Av ellinore fredriksson - 30 maj 2011 22:13

hejhej..

mötet gick bra idag har fått mitt shema nu och det ser bra ut.

idag så har massor hänt men jag tänker inte gå in på några detaljer. kan bara säga så här antingen så kommer jag sova som en stock efter en dag som denna eller så kommer jag ligga vacken hela natten och oroa mig. jag vet att du läser detta den som detta har hänt och du vet väl att jag alltid finns och att du alltid klan prata med mig natt som dag i vått och tort

men nu är det dags för sängen

PUSS//Elliie

Av ellinore fredriksson - 30 maj 2011 22:13

hejhej..

mötet gick bra idag har fått mitt shema nu och det ser bra ut.

idag så har massor hänt men jag tänker inte gå in på några detaljer. kan bara säga så här antingen så kommer jag sova som en stock efter en dag som denna eller så kommer jag ligga vacken hela natten och oroa mig. jag vet att du läser detta den som detta har hänt och du vet väl att jag alltid finns och att du alltid klan prata med mig natt som dag i vått och tort

men nu är det dags för sängen

PUSS//Elliie

Av ellinore fredriksson - 30 maj 2011 11:40

fick nyss ett samtal från pappa han sa att jag skulle träffa min klassföreståndare roger kl 13 10 idg så han kommer och hämta upp mig så ska jag ha ett möte med han. vi ska fixa ett nytt schema till mig nu eftersom att jag inte ska gå hela dagar längre i skolan.

vet ni?? idag får farfar komma hem i från sjukhuset han ska vila i en dag underfär sen så ska han farmor och anne-line till bollnäs för att han ska få slappna av mer och bara kunna ta det lugnt.

vet ni hur nervös jag är eller.?? jag ska ju träffa rolger vem fan vet hur det går då

aja men hör av mig efter mötet och skriver om hur det går :)

PUSS//Elliie

Av ellinore fredriksson - 30 maj 2011 08:46

jag blir hemma idag iegn tyvärr. orkar inte säga varför men så är det.

men idag ska jag faktiskt föröska att videoblogga skrev ju när jag började blogga här att jag skulle slänga in live videobloggningar men det har jag ju inte gjort. men vi får se om det blir så.

PUSS//elliie

Av ellinore fredriksson - 30 maj 2011 07:41

god morgon alla läsare idag är det enm riktig de3pp dag vädert är dåligt och allt går dåligt för mig. jag kommer troligt vid inte i väg till skolan idag. så alla vet

PUSS//Elliie

Av ellinore fredriksson - 29 maj 2011 23:07

god natt alla där ute hoppas att ni kommer sova gott jag hör av mig i morgon. vet ni vad jag sks agöra imorgon. jag ska köpa bigbrother 24-7 det koste endast 19 kr nu sista veckan:D så om jag är väldigt o social på bloggen så vet ni nog varför

ne nu är det vverkligendags frö sängen

PUSS//elliie

Presentation


jag är en 13 år gamal tjej.. jag gillar musik och sånt. och här i bloggen ska jag skirva om mina dagar i skolan och på fritiden... :D

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min blogg?
 jätte bra
 bra
 helt ok
 dålig
 jätte dålig

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23 24
25
26
27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards