ellii

Alla inlägg under november 2010

Av ellinore fredriksson - 25 november 2010 06:28

hej

idag så ska jag till skolan. pappa kör mig dit..

sen när jag kommer hem så ska jag titta på i anneli.

de blir bara ett jätte pytte litet inlägg nu. för sen åste jag fixa mig jag har fått in nån vanna nu att jag allti flätar håret på kvällen. och de blir ju vågit. och går inte o platta ned så jag kommer att ha vågigt hår ett tag nu

PUSS O KRAM /
ellii <3

Av ellinore fredriksson - 23 november 2010 06:36

dagens hår : krusat !

dagens kläder : jeans linnen och  en grå tröja

dagens kompis : julia

dagens mat:  vet inte

dagens humör : glad och trött

dagens person : vet inte

dagens aktivetet : skola

Av ellinore fredriksson - 23 november 2010 06:27

god morgon idag är de dags för skola. igår så flätade jag mitt hår när jag kollade på film på kvällen och sen så glömde jag att ta ut flätorna så i dag har jag krusigt hår.

idag efter skolan så ska jag vara med julia. de ska bli ganska så kul eftersom att vi 9inte ses så ofta nu frö tiden....

aja men nu ska jag äta någonting eller nåt.

PUSS O KRAM /

ellii <3

Av ellinore fredriksson - 21 november 2010 15:55

god dag !

idag är jag jätte trött har legat i soffan hela dagen. jag orkar inget i morgon är de skola. inte de roligaste som finns men man måste ju förra veckan var jag ju sjuk men nu mår jag bra. har varit sjuk hela tiden nu. men jag har alltid blivigt lätt sjuk.

nu ska jag sova ett tag

PUSS O KRAM /

ellii <3

Av ellinore fredriksson - 20 november 2010 17:51

idag så har jag varit hemma hos anne-line och astrid sen imorse. kanske ska strta en ny blogg också på en annan hemsida för bloggar man där så kan man käna pengar på de hmm...

nu så har vi bakat pizza med jonita ( anne-lines mamma )  och de är snart dags att prov smaka

PUSS O KRAM /

ellii <3

Av ellinore fredriksson - 20 november 2010 10:10

   vist e hon söt ??


  


PUSS O KRAM /

ellii <3

Av ellinore fredriksson - 19 november 2010 15:39

idag har jag ju varit hemma hos anne-line- de är jag fortfarande. och vi kollar på IRENE HUSS NATTROND.

 anne-line gillade inte mitt mellan namn på hunden. så vi bytte till luna lellie.

ikväll så ska jag äta här och så.

vi får se hur jag kommer hem.

ikväll när  jag kommer hem så ska jag ladda in bilderna på hunden på datorn om den är ledig och sen kommer de ut på bloggen.

om ett tag så ska vi åka hem till farmor och farfar. och visa upp hunden. sen så tänkte vi fråga julia om hon ville komma och möta oss och få träffa våran hund.

jag har komit på en sak jag älskar att blogga när jag är hemma hos någon annan men inte hos mig.

jag måste bara skriva en annan sak också astrid kommer att se ganska stor ut fastän hon ä'r jätte liten

PUSS O RKAM /

ellii <3

Presentation


jag är en 13 år gamal tjej.. jag gillar musik och sånt. och här i bloggen ska jag skirva om mina dagar i skolan och på fritiden... :D

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min blogg?
 jätte bra
 bra
 helt ok
 dålig
 jätte dålig

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards