ellii

Alla inlägg under oktober 2010

Av ellinore fredriksson - 30 oktober 2010 13:12

jaa nu har jag inte bloggat på jätte länge. eller inte så mycket. men men....

idag och imorgon så ska vi vara barnvakt åt billy och alvin.

så nu har de komit hit och mamma patta och emma ska ta en promenad till tuna park. så jag är hemma med billy och wiliam som också är här.

ni orkar jag inte skriva mer

PUSS O KRAM /

ellii <3

 

  

Av ellinore fredriksson - 29 oktober 2010 06:36

nu har jag vaknat och skulle fixa mig för min sista skoldag innan lovet. men självklart ska mitt hår vara helt cp så att de blev uppsatt och min mascara blev helt konstig men jag orkar inte fixa om mig.

igår så örsökte jag att splea in ett videoinlägg. men de gick inte så bra. man måste ju hålla in kort knappen för att spela in och man måste hålla in den hela tiden när man spelar in. så jag ska försöka att spela in idag igen sen får vi se när ett videoinlägg kommer.

nu ska jag äta frukost sen ska jag ta det lungt. sen blir de skola...

PUSS O KRAM /

ellii <3

 

 

Av ellinore fredriksson - 28 oktober 2010 06:31

jaa nu är det bara 1 dag till att vakna och gå  till skolan innan lovet. jag skulle ju på halloween fest på skolan på fredag men mamma och  pappa sa nej nu för att vi skulle till mormor och morfar och äta trodde dom !

jag skulle ju ha laddat upp bilder från den nya kameran men jag hann inte i går och nu så hinner jag inte heller för att ja måste fixa min in för en lång skoldag..

nu ska jag prova att spela in ett video inlägg på lovet. måste bara hítta inspelnings knappen.

jaa nu måste jag börja fixa mig.

PUSS O KRAM /
ellii <3

 

  

Av ellinore fredriksson - 27 oktober 2010 18:54

först av allt måste jag bara säga FÖRLÅT för dålig uppdatering :(

men som jag skrev för ett tag sen så kommer jag att skriva i perioder. när man orkar bloggen är ju inte ett tvång utan någonting frivilligt.

jag kommer inte skriva så mkt nu mer än att jag har köpt en karmera nu blev en parasonic för 900. ganska billigt med 12 megapixlar.

kommer lite bilder i kväll eller i morgon

PUSS O KRAM /

ellii <3

Av ellinore fredriksson - 25 oktober 2010 20:10

jaa nu har jag inte bloggat idag och de kommer jag inte göra heller asso mer än de här.

jag är jätte trött i dag kommer somna snart!

men jag måste bara skriva detta för de är så synd om mig. jag har fått en alergiskreaktion i  mitt ansikte på båda sidorna vid öronen.

usch de kommer se hemskt ut i morgon om de inte försvinner.

aja nu tänkter jag inte skriva mer

PUSS O KRAM OCH GOD NATT /

ellii <3

Av ellinore fredriksson - 24 oktober 2010 21:59

jaa nu sitter jag hemma i soffan blev ganska sent hemma hos anne-line för en söndagskväll. eftersom att de är skola i morgon.

jag åt ju mat hos anne-line de blev potatisgratäng och kalser. de var gott. och vi pratade väldigt mycket. förs om gud och bibeln och tro och sådant sen kom jag och anne-line på att vi hade någonting gemensamt vi båda tror på ödet. sen började vi helt plötsligt prata som skitsofeni ( riktigt osäker på min stavning)

men ni vet ju att man kan bli skitsofen. de är en riktigt obehaglig sjukdom. att man bara helt plötsligt kan byta personlighet.

jaa nu sitter jag och kollar på beck- skarpt läge så 4:an

de här blir sista inlägget idag

PUSS O KRAM /

ellii <3

Av ellinore fredriksson - 24 oktober 2010 17:43

jaa en en gång kommer de ett inlägg.

anne-line håller just nu på att skala potaltis och jag bloggar och under tiden så lyssnar vi på musik från hennes mammas mp3 gamla låtar men som jag har skrivigt förut så är ju de äldsta låtarna de bästa låtarna.

jag har ett litet problem jag har inte hunnit plugga till fyskiken eller musiken så de kommer att bli IG på de prover / testen. usch men men jag har ju varit sjuk och sen har jag inte hunnit för att jag har varit med anne-line. för ibland kan inte skolan komma framför ^^privatlivet ^^ eller hur ?

men jag ska plugga som F*N i morogn och i kväll. imorgon kanske jag och anne-line efter skolan ska ned på stan snabbt bara och köpa ett par underkläder på gina tricot. sen ska jag plugga till musik provet på tisdag men men de får gå som de går annars har jag väl ett omprov att se framemot. inte så kul men men om jag inte klarar de nu så kommer de att gå bra på om provet jag kan lite några ord typ glissando och att ett drag finns påtrumbonen och att trumpten har ventiler. nu var jag väl dukting hahha 2 saker. de är lisom 80 möjliga poäng man ska ha 40 för G

men men de går som de går. hahaha säger jag som igår lovade anne-line att när vi går ut 9:An så ska jag ha g eller högre i alla ämnen.

aja de var väl de

PUSS O KRAM/

ellii  <3

Av ellinore fredriksson - 24 oktober 2010 16:57

jaa nu ett tag så har jag och anne-line varit hemma själva och lussnat på musik.

nu så skulle vi äta någonting men de orkade vi inte så de blir en varm kopp te istället. med smak av : skogsfrukter ( lipton forest frut )

jag får inte sitta vid datorn och dricka te för att de inte är våran dator så jag skriver bara jätte kort.

men anne-line ska ju också blogga : www.blondiiiie.bloggplatsen.se

alla säger att de är bättre att blogga på blogg.se men jag måste bara säga de att bloggplatsen funkar mycket enklare. bloggplatsen är bäst på att blogga bättre än blogg.se blogg.nu där jag hde min förra blogg och alla andra. skulle bara skriva de.

PUSS O KRAM /
ellii <3

Presentation


jag är en 13 år gamal tjej.. jag gillar musik och sånt. och här i bloggen ska jag skirva om mina dagar i skolan och på fritiden... :D

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min blogg?
 jätte bra
 bra
 helt ok
 dålig
 jätte dålig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards