ellii

Alla inlägg under april 2011

Av ellinore fredriksson - 30 april 2011 13:02

hej  

tänk vad mycket som kan hända på så några dagar eller två dagar. jag och min vän är vänner igen   

men tyvärr så bråkar jag och anneline   men vi kommer reda ut det på måndag i skolan.

Igår hände något mer än att jag och min kompis blev vänner igen innan det så var jag hos en läkare på bup och vi kommer att få svar del 11 maj troligt vis i alla fall. det är bevisat att jag har panik ångest och nu så lutar det mot adhd också. dey var ingenting som jag ens hade trott någonsin ever men det känns ändå skönt det är inte säkert att jag har det men jag fyller i allt för att ha det.


Idag är det ju valborg och gissa vad jag ska göra? 

Svar : ingenting jag är så jävla trött, och behöver nog vila ett tag nu och bara ta det lungt så för mig blir det att ligga hemma i soffan och glutta på någon bra film. love and other drogs eller någonting sånt.


sen så vill jag  också skriva ett stort FÖRlÅT till ni som  läser jag sa ju att jag skulle videoblogga på denna blogg men min kamera sladd hittar jag inte jag har letat sen innan jul och jag hittar den inte det är sjukt. aja men får köpa en ny.


vet nu vad jag ska göra?

Svar: jag ska klippa tillbaka  min lugg fast den ska vara längre än förra gången så att den blir längre innan sommaren för annars blire så svettigt i solen. sen så ska jag färga håret mörkbrunt nästan svart.

Det låter väl bra eller hur när jag har köpt en kamera sladd så får jag lägga ut bilder..


nu är det dags att vila lite...

PUSS//Elliie  

Av ellinore fredriksson - 29 april 2011 06:11

bara så att alla vet i inlägget under menade jag inte att min vän var falsk. för det är hon inte.

usch jag hatar tidiga morgonar speciellt när man är nervös inför dagen. först ska jag till bup och gå till någon läkare det är en del av min utredning.

sedan så ska jag till skolan och hämta lite böcker och så där tror att jag ska plugga hemma idag. om inte vissa saker blir bra i alla fall...

PUSS// Elliie   

Av ellinore fredriksson - 28 april 2011 17:22

falska vänner finns detta ar jag skrivigt om för ut och det kommer tillbaka. det finns/fanns en  person i min närhet som är som min syster vi trodde inte att någonting kunde förstöra våran vänskap. men det var en lögn det fanns massor som kunde förstöra mest av allt killar. min och hons vänskap är över oc jag saknar den. jag skulle göra vad som helst för att kunna sudda ut bådas misstag. jag vill att vi ska vara vänner men i bland så funkar det inte men on var som min andra halva och jag saknar den. jag saknar en del av mig själv just nu jag kan inte le på riktigt längre.. om någon läser detta och vet vad jag kan göra för jag saknar mitt leende. och att kunna a kul och att faktiskt ha kul. utan henne vill inte jag finnas längre då vill jjag bara flyta ut inte finns mer.

PUSS//Elliie


 

Av ellinore fredriksson - 25 april 2011 16:41

idag så har jag varit med wilma. vi började med att sälja lite majblommor man bli så glad av de. man får vara trevlig och efter ett tag så får man pengar eller wilma får. efter de så la vi oss i solen ett tag. sen så gick vi till ica och köpte glass. sen så vet vi inte vad vi ska göra nu

PUSS//Elliie   

Av ellinore fredriksson - 24 april 2011 11:49

Förlåt för dålig uppdatering verkligen. men jag har inte orkat..

idag så ska jag vara med wilma och mailn men först så ska dom ut och springa...

så jag ska väl hitta på någe själv ett tag medans dom springer..

PUSS// Elliie   


Av ellinore fredriksson - 20 april 2011 21:58

nu är det big brother med den bästa kussinen ever den enda som står ut med mig...

vet ni att jag har humörsvängningar.. jag var ute o gick med anneline och helt plötsligt så började jag skrika på henne sen grät jag o skrattade helt sjukt

PUSS// Elliie

Av ellinore fredriksson - 18 april 2011 08:52

nu så bär det snart av mot bup för att starta min utredniing om asberger. det ska bli skönt att få igång de. för hoppnings vis så kommer ett svar innan sommaren på om jag har någontong eller inte. men de meste pekar mot att jag har de här hemma.. föresten om orden är fel stavade så är det för att jag har lösnaglar och dom är lite ivägen ibland när man skriver men det går ganska bra tror jag...

igentligen så skulle anneline följa med t bup och de men de gjorde hon inte så åker hem till henne på dirren efter bup och de....

nu är pappa här och vi ska åka snart så

PUSS//Elliie

Av ellinore fredriksson - 17 april 2011 17:16

vi åkte ju för att sola men självklart så kommer min oro över att bli instäng och att få canser. usch nej.. men jag vågade i 5 min i alla fall det var jätte mysigt. det känndes som att jag låg i gräset på våran baksida en varm sommardag. och där låg jag i hela 5 minuter jag trodde att möjligt vis en minut skulle jag klara men 5 herre jösses asso jag är stolt. är du rädd för att sola solarium. så kan jag säga att det är ingen fara att sola fem minuter här och där. man får in canser av de. coh sen så kan jag säga att solen ute också har canser fram kallande ämnen. jag ska sola igen här någon dag fram över ska träna på att sola så att jag kan bli lite brun. en liten bränna i alla fall

nu ska vi äta och fixa nya naglar vi ska även kolla p¨å en nya harry potter filmen jag är ju lite efter och har inte sett den

PUSS/ Elliie

Presentation


jag är en 13 år gamal tjej.. jag gillar musik och sånt. och här i bloggen ska jag skirva om mina dagar i skolan och på fritiden... :D

Fråga mig

7 besvarade frågor

Omröstning

vad tycker du om min blogg?
 jätte bra
 bra
 helt ok
 dålig
 jätte dålig

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards